loitas

Dámoslle difusión a esta actividade que a Asemblea Aberta de Coia organiza en Compostela.

Achegamos un texto sobre a Amnistía Social:

¿En qué consiste esta propuesta? ¿A quién va dirigida?

Estas interrogantes son con las que nos encontraremos a la hora de tener que explicar en qué se basa esta demanda qué queremos decir cuando hablamos de Amnistía Social. Pero habrá más preguntas que hacernos; eso es lo que queremos intentar responder con este documento.

Vayamos a las definiciones de lo que quiere decir literalmente amnistía:

“La amnistía (del griego o amnestia, olvido) es una causa de extinción de la responsabilidad penal.

Froito das presións que nos últimos meses viñan exercendo a ODS-Coia, a Parroquia do Cristo da Victoria e o Grupo de Axitación Social (GAS), no primeiro trimestre do ano o concello de Vigo, a través da concelleira Isaura Abelairas, anunciou mudanzas na tramitación das Axudas de Emerxencia Municip

O pasado mércores comezaban en Porto as marchas polos 30 anso de Baladre, que levan como lema: Para todas, todo! Renda Básica das iguais e moito máis!

Nestes momentos as xentes que se tiraron ás estradas e rúas levan xa as seguintes etapas: Porto, Mérida e Plasencia, Salamanca e Monleras (Salamanca) e hoxe estiveron en Valladolid para rematar o día en Palencia.

As cousas contan que van moi ben e xa vai quedando menos para chegar e logo das marchas comezar o Tinto de Verán 2013.

Baladre fai 30 anos e ZialdoKA animouse a recoller, con este texto, parte da historia destas tres décadas:

Cuando en 1993 organizamos una marcha a píe entre Valencia y Madrid pretendiendo ser un grito de «basta de recortes sociales» no sabíamos que veinte años después este grito iba a ser de sangrante actualidad. O igual si que lo sabíamos y por eso hacíamos lo que hacíamos.

Desde el nacimiento de la Coordinación contra el paro, la pobreza y la exclusión social allá por 1982 algo que si que teníamos claro era, y no podía ser de otra forma, que la íbamos a conformar colectivos diversos de personas afectadas o grupos cercanos a éstas. Hoy día seguimos conformándola personas y grupos de lo más diversos que «nos gusta buscar lo común, lo que nos une, sin eludir debatir sobre nuestras diferencias». Todo ello desde la igualdad en la participación, trabajando todos estos años desde y por la horizontalidad. No ha sido ni es fácil pero en el día a día durante estos 30 años nos ha dado tiempo de sobra para ir corrigiendo errores "técnicos" en busca siempre de la máxima participación de personas y grupos.

As compañeiras de Alambique acaban de publicar un documento elaborado despois de diferentes sesións de debate da campaña "Contra sus recortes nuestras alternativas".

O documento o entenden como punto de partida dende o cal seguir as mobilizacións que nestes días centran na campaña pola Obxección Fiscal ao Gasto Militar.

Tedes toda a información no seu blog: asociacionalambique.blogspot.com

Somos muchas las personas en situación de exclusión; en muchos de los casos aumentada en los últimos tiempos de crisis del capitalismo, que, a tra

Esta semana Amnistía Internacional (AI) publicaba un informe (Si vuelvo, ¡me mato! Menores en centros de protección terapéuticos) no que se denunciaba a situación que padecen moitos rapaces e rapazas internados en centros públicos malchamados de protección. Este informe ven a engadirse ás críticas que dende hai anos veñen facendo colectivos como a Coordinadora de Barrios de Madrid sobre a situación destes centros e da atención prestada á infancia empobrecida.

A Rede Social Galicia Sur convoca para o xoves día 12 de novembro ás 19.00 horas unha concentración no edificio da Gota de leite no qu

Food Not Bombs (Comida non bombas) é un movemento que centra os seus esforzos en alime

Baladre

Nosotras las Personas

Asociación Contra a Exclusión Social Alambique

Renta Básica das iguais