alternativas

Estamos a vivir momentos duros, pero semella que aínda poden vir peor para as xentes dos nosos barrios, para a nosa veciñaza. Por iso compre retomar e reforzar as lóxicas comunitarias e dende aí ir xerando alternativas.

Neste artigo podemos atopar ideas que nos axuden nesta procura de saídas ao capitalismo tan necesarias:

El estado de bienestar se está desmoronando en toda Europa y sólo estamos en los inicios de su destrucción. Hemos entrado en un ciclo económico nuevo en el que el capitalismo europeo ya no puede competir con los sistemas financieros ni productivos de los capitalismos nacionales emergentes (China, India y Brasil, fundamentalmente). Hemos iniciado un periodo de decadencia de la economía europea que va a durar tanto como lo que tarden esos países en entrar en una crisis similar o aún peor. Es así, el capitalismo no puede funcionar de otra manera. Necesita crisis cíclicas para reajustar los costes y mantener su tasa de ganancia y la acumulación de capital.

As compañeiras de Alambique acaban de publicar un documento elaborado despois de diferentes sesións de debate da campaña "Contra sus recortes nuestras alternativas".

O documento o entenden como punto de partida dende o cal seguir as mobilizacións que nestes días centran na campaña pola Obxección Fiscal ao Gasto Militar.

Tedes toda a información no seu blog: asociacionalambique.blogspot.com

As compas de Alambique en Asturias andan na procura de enredos para loitar contra os recortes do sistema, por isto lanzan este texto:

Desde la Asociación contra la exclusión ALAMBIQUE estamos preparando la Campaña de trabajo para este año 2012 y hemos iniciado una serie de encuentros con personas y colectivos para ver cómo se está percibiendo la realidad, cuáles son las causas y poder plantear herramientas que ayuden a cambiar esa realidad.

Cada día los medios de comunicación recogen en sus noticias la hoja de ruta de los recortes sociales que la “clase” política nos va recetando.

Achegamos unha convocatoria que chama a desobedecer no terreo económico: La desobediencia

Baladre

Nosotras las Personas

Asociación Contra a Exclusión Social Alambique

Renta Básica das iguais