alambique

Partillamos o audio da palestra de Albert Sales o pasado 4 de marzo dentro da xornada "Cansadas de ser invisibles" que organizaron as compas de Alambique.

Nesta fin de semana marchamos até Asturies para compartir o noso traballo coas compas de Alambique. Colamos convocatoria:

Un ano máis, desde a Oficina de Información e Denuncia sobre Dereitos Sociais la Espiral bota unha ollada ao ano 2014 cunha valoración da súa actividade ao longo deste

Achegamos a crónica que a xente amiga de Alambique en Asturies publicou no seu blogue. Todo o noso ánimo para elas e para a súa loita.

Os nosos parabéns para as compañeiras de Asturies que promoven a loita/resistencia colectiva fronte a problemas sociais, que por desgraza tamén padecemos por estas terras. Vai a convocatoria:

Desde el pasado 13 de mayo un grupo de personas afectadas por la mala gestión de las medidas puestas en marcha por la administración asturiana y la del ayuntamiento de Gijón nos reunimos para compartir los problemas que nos estamos encontrando.

O vindeiro sábado 12 de abril a ODS-Coia estará en Xixón para participar na IV Semana Cultural que se vai celebrar nos barrios Nuevo Gijón, Perchera e La Braña.

En concreto a nosa participación será na charla "Barrios con vida". A idea da organización é a seguinte para esta actividade: "queremos que sea un espacio por un lado, para conocer que cosas están pasando en otros barrios, cómo se están organizando las personas ante problemas que les afectan, que respuestas están generando. En la mesa hay una experiencia de un barrio de Oviedo, Ventanielles, y Coia como experiencia de otro lugar del estado. Por otro lado, queremos que nos sirva también para generar reflexión y debate aquí en el barrio donde estamos".

Compartimos a declaración que as compas de Alambique publicaron co galo do seu X aniversario. Parabéns!

CONTRA LA EXCLUSIÓN, JUSTICIA SOCIAL, SOLIDARIDAD Y APOYO MUTUO.

Desde la Asociación contra la exclusión ALAMBIQUE, y después de las acciones, debates, encuentros y otras actividades con motivo de nuestro décimo aniversario, queremos denunciar:

1.- Que no existe capitalismo sin explotación, que este modelo social ha fracasado como forma de organización social capaz de satisfacer las necesidades humanas para todas las personas. Que es un modelo ecológicamente inviable y que ha hecho imposible la más mínima noción de participación y autogestión en nuestras vidas.

As compas de Alambique están de aniversario no mes de outubro e celebran(mos) dez anos de loitas pola xustiza social. Para dita celebración teñen programada unha semana de actividades moi xeitosas que comezan o 14 de outubro e que rematarán o día 20 do mesmo mes.

Desde Coia agradecerlles o seu traballo, para nós un exemplo de rigurosidade, coherencia e lucidez acompañado sempre da tenrura e cariño necesarios para vivir nestes tempos de miseria e dor. Parabéns!

Con estas letras e con este cartaz presentan as actividades do aniversario:

En el mes de Octubre celebramos nuestros diez años como colectivo y queremos hacerlo compartiendolo con todas las personas y grupos que se sienten cercanos a la lucha contra la exclusión social y sus causas reales.

As compas de Alambique seguen sinalando aos responsables dos nosos sufrimentos, da nosa perda de dereitos... e desta vez o fan coa campaña: "A nosa dignidade por riba da vosa cobiza". Achegamos o texto da campaña que comezan denunciando o papel das empresas eléctricas:

¡¡Ya está bien!! Estamos hartas de miseria, de explotación, de saber que cuando pasen los ajustes estructurales, las que vamos a seguir en el laberinto somos nosotras.

Cuando cambie el ciclo económico en Asturies y baje la cifra de 122.000 personas desempleadas, cuando por debajo del umbral de la pobreza ya no haya 180.000 personas, cuando menos de 44.000 personas puedan disponer de un subsidio o de algún tipo de ingresos, muchas de nosotras seguiremos, empobrecidas, excluidas y explotadas porque el sistema capitalista necesita generar pobreza, exclusión, sufrimiento y dolor para poder generar los máximos beneficios en el  menor tiempo posible.

Dende Asturies as compañeiras de Alambique fannos chegar a crónica da acción: GAS “PENOSA” DICE: SI NO TIENES INGRESOS “APAGA Y VAMONOS”. Como din na nota achegada: "En esta frase se resume la situación de muchas personas en estos momentos de crisis. Si no tenemos recursos económicos, aunque tengamos derecho a ellos, estamos condenados a la pobreza y la exclusión social."

A verdade é que moita xente está a chegar os luns falándonos de que os problemas de falta de recursos estanse a traducir en moitos casos en cortes de luz.

A pasada semana as xentes de Baladre xuntáronse en Asturies. Malia que nós non puidemos estar, as compas de Alambique fixeron esta crónica do encontro con todo detalle:

Durante este largo fin de semana, varias personas y colectivos participantes de Baladre hemos compartido en Gijón un nuevo encuentro para intercambiar, formarnos, planificar y sobre todo, para compartir apoyos y afectos. Hemos estado presentes distintos territorios del estado (Lugo, Canarias, Valladolid, Málaga, Salamanca, Aranjuez, Euskadi, Asturias…) y hemos echado en falta a otros que por diversas circunstancias no habéis podido acompañarnos, aunque habéis estado presentes, sin duda.

Dende Asturias as compañeiras de Alambique nos fan chegar un documento no que valoran o traballo