xixón

Dámoslle pulo a un texto dos compas de Asturias de "La emergencia no puede esperar". Hai uns días organizaron un debate sobre a proposta do concello de Xixón de implantar unha renda social muncicipal, no fío das medidas implantadas nos concellos de Compostela e A Coruña. Aquí o tedes:

O vindeiro sábado 12 de abril a ODS-Coia estará en Xixón para participar na IV Semana Cultural que se vai celebrar nos barrios Nuevo Gijón, Perchera e La Braña.

En concreto a nosa participación será na charla "Barrios con vida". A idea da organización é a seguinte para esta actividade: "queremos que sea un espacio por un lado, para conocer que cosas están pasando en otros barrios, cómo se están organizando las personas ante problemas que les afectan, que respuestas están generando. En la mesa hay una experiencia de un barrio de Oviedo, Ventanielles, y Coia como experiencia de otro lugar del estado. Por otro lado, queremos que nos sirva también para generar reflexión y debate aquí en el barrio donde estamos".

Baladre

Nosotras las Personas

Asociación Contra a Exclusión Social Alambique

Renta Básica das iguais