desobediencia

Estamos cansas da represión de "baixa intensidade" que dende sempre sofren a rapazada do barrio, a xente que aparca coches no Alcampo, a xente migrante, ás que saen á rúa para defender os nosos dereitos... Por iso achegamos hoxe esta campaña de desobediencia que leva por nome: "Di Non ás Identificacións".

Podedes ver na súa web toda a información: stopidentificaciones.org e no seu manifesto algunhas das razóns desta campaña:

Hai unhas semanas Manolo S. Bayona mandou un artigo titulado "Desobedecer para ser personas" no que reflexiona sobre a actualidade e necesidade deste xeito de afrontar a vida. A modo de prólogo do texto publicamos o texto de Marieta Manso que leva por título "Desobedecer":

Para cambiar las cosas hace falta desobedecer, pero hay que conseguir algunas pértigas que nos ayuden a saltar por encima del miedo paralizante.

Hay tres pértigas fundamentales,

Una es la pértiga que da la rabia que se siente al ver cómo las injusticias se hacen visibles en los cuerpos de otros. En nuestros propios cuerpos.

Otra es la ilusión por saber que se puede construir algo diferente.

Y la tercera es la pértiga de la fiel esperanza.

Hacen falta muchas pértigas, porque somos muchas y muchos los que tenemos que saltar por encima de nuestros miedos para desobedecer, colectivamente, frente al sinsentido y la barbarie que se está instalando en nuestras calles.

Achegamos unha convocatoria que chama a desobedecer no terreo económico: La desobediencia

Baladre

Nosotras las Personas

Asociación Contra a Exclusión Social Alambique

Renta Básica das iguais