loita

Hoxe 22 de xaneiro, un grupo de veciños e veciñas da cidade presentámonos no despacho da xefa das traballadoras sociais do concello de Vigo ante a falta de resposta á petición das bases das axudas económicas de emerxencia. Peticións que fixeron persoas diferentes e en varias ocasións, as últimas nos meses de outubro e novembro do pasado ano.

Pese a non levar cita fomos atendidos e saímos coas citadas bases, que achegamos como arquivo .pdf nesta entrada. A técnica manifestou que non sabía nada desas peticións, que as bases para 2013 aprobáronse en xunta de goberno hai uns días e que eran públicas. A rapidez e sinxeleza da entrega de hoxe, choca co silencio ás peticións feitas por escrito.

Achegamos un texto colgado en consumehastamorir.org de Marieta Manso / CHM / León a partires dunha foto tomada en Nicaragua:

"En la foto se ve un mural.

La imagen que está pintada es de antes y es de ahora. Es de otros lugares pero también de éste.

Una chica dijo: "Ya no quiero ver más murales como éste. Quiero que los que ganemos seamos otros".

Y se agarró del brazo de esos otros y empezó a caminar bien derecha.

Parecía que nada iba a pararles."

As compañeiras de Alambique xuntaron anos de traballo e loita e os meteron nun libriño que titularon: "DESPACITO Y POR LA ORILLA. Reflexiones sobre movilización social y lucha contra la exclusión desde Asturies" que edita Zambra, Baladre e Libreando ediciones.

O texto "recoge algunas reflexiones sobre la situación actual de Asturias, varios documentos del colectivo en los que reflexiona sobre la movilización social y sobre el trabajo realizado en su última campaña y una propuesta para transformar la sociedad."

Farán a presentación do mesmo nun acto o vindeiro xoves 31 de maio ás 19h00 no local de Alambique (c/Naranjo de Bulnes 7 - baixo).

A xentes de Extremadura están metidas no traballo de levar adiante unha Iniciativa Lexislativa Popular en Extremadura a prol da Renda Básica das Iguais.

Así nolo contan:

Tras una Asamblea celebrada el 3 de marzo, que ha reunido a más de 60 personas de diferentes colectivos y localidades, se pone en marcha la Iniciativa Legislativa Popular en Extremadura.

Este sábado 3 de marzo, con un acto en la ciudad de Mérida, representantes de diferentes asambleas ciudadanas celebradas en las principales ciudades extremeñas, han puesto en marcha la Iniciativa Legislativa Popular (ILP) para la implantación de una Renta Básica en Extremadura. Después de un largo debate, en el que han participado los compañeros provenientes de Cataluña (José Álvarez) y Euskadi (Manuel Sáenz), el acto culminó con la elección de una Junta Promotora, que se encargará de la presentación de la ILP en la Asamblea de Extremadura y hará las tareas de representación del movimiento.

As compas do Parke Alkosa seguen en loita, achegamos unha convocatoria coa que animamos  a difundir e apoiar esta loita:

Temos o gusto de presentar ao ROBÓN HOOD: “O Robin Hood do século XXI, que rouba ás que menos teñen para darllo aos ricos”. Velaquí a súa historia que está dentro das accións Los lunes al sol que podedes seguir nesta web: susbeneficiosnuestrascrisis.blogspot.com, ademais de na de Baladre:

"Érase una ves un hermoso reino al sur de los Pirineos. En aquel bello país vivía un apuesto caballero, muy preocupado por el temible azote de los mercados. Robón Hood se llamaba el caballero. Sí, habéis oído bien. Este es el primer punto en el que la historia oficial nos engaña: se llamaba Robón Hood, y no “Robin”, que es una cursilada.

Achegamos un vídeo que cunha proposta estética moi sinxela lanza unha mensaxe moi forte.

Desde o inicio da crise económica no ano 2008 a clase dominante a través dos seus medios de comunicación comezou unha campaña propagandística masiva acerca do significado, alcance, causas e consecuencias da mesma. O obxectivo é obvio: preparar un escenario propicio para executar unha serie de recortes sociais e laborais que fortaleza, aínda máis, a súa capacidade de acumulación de capital. Négase que o capitalismo, polas súas propias características intrínsecas, sexa un sistema económico en crise case permanente e preséntase a recesión como un acontecemento excepcional, cando á inversa, o verdadeiramente insólito foi o período de acumulación salvaxe que a precedeu.

"Al otro lado de la reja", Marieta Manso

Detrás de la reja se puede escuchar como se acercan. El sonido no es nítido, quiero decir que no se puede identificar exactamente qué están diciendo, pero aún así es perfectamente identificable. Deben estar a unos 200 metros y cada vez se acercan más, en breve ya conseguiré ver a alguno de ellos. En realidad es lo mismo de todos los miércoles desde hace cuatro meses, parece que no se cansan, y para mi que el gobierno ni les escucha. Luego lo sacan por la tele, pero a mí me da curiosidad mirar desde aquí, es diferente a verlo en el telediario.

Fartas de que cada mes as cifras do paro medren e que a situación do mercado laboral vaia a peor! Pois pensa e anímate a facer, aquí deixamos unha boa forma de loitar polos nosos dereitos:

A semana que ven vos animamos a participar na charla que leva por título: A experiencia da

Baladre

Nosotras las Personas

Asociación Contra a Exclusión Social Alambique

Renta Básica das iguais