encontro

Dende o venres 12 até o domingo 14 de maio Galiza acollerá o encontro da coordinación Baladre, será en Vilán (Fornelos de Montes).

A mediados de maio, 12-13-14 de maio, as xentes de Baladre estarán na Galiza para acudir ao encontro que nesas datas celebraremos en Vilán (Fornelos de Montes). Achegamos o programa e algunhas indicacións:

_LUGAR

A finais de mes a xente de Baladre volvémonos a vernos no encontro que faremos no barrio de Buenos Aires (Salamanca).

Valladolid acollerá o sábado 11 de maio o "3º Encontro estatal polas Rendas Básicas e moitos máis". A continación deixamos a presentación:

Los últimos meses han puesto de manifiesto hasta qué extremo era cierto el lema “No es crisis, es estafa”. El gobierno de los banqueros y de la troika va organizando minuciosamente el saqueo, sembrando la incertidumbre y el miedo entre las de abajo. El desempleo forzoso para 6 millones de personas, el desahucio masivo de las viviendas, la mengua brutal de los salarios, el despido de saldo, la liquidación de los convenios, la subida de los impuestos indirectos, la criminalización de los empleados públicos y de la protesta, el desmantelamiento y privatización de la educación y la sanidad, la denegación de futuro para las generaciones más jóvenes, la supresión de derechos a los inmigrantes, se incrementa la feminización de la pobreza, se desatiende los cuidados realizados mayoritariamente por mujeres y se invisibilizan estos aún más…

Achegamos a nova publicada na web de Baladre na que recolle toda a información do encontro que as xentes de Baladre imos celebrar en Zaragoza:

Los próximos días del 26 de abril al 28 de abril realizaremos un nuevo encuentro de Baladre. En esta ocasión será en Zaragoza en los locales de la AA.VV del Barrio de San José. Aquí os dejamos los temas que trataremos.

Viernes, 26 de Abril

- Llegada al Barrio de San José, a los locales de la AA.VV., a lo largo del día. A las 19 h las compas del 15-M de S. José tienen una actividad en la que esperan contar con nuestra participación.

Antes de la cena del viernes, nos repartirán entre las diferentes casas de las personas que nos acogerán.

El viernes cerramos el orden final de temas a tratar el sábado, más las personas que dinamicen las sesiones del Encuentro todo el sábado y el domingo a la mañana.

A xente de ASDECOBA en Salamanca remítenos o convite ao Encontro de Rendas Básicas que se vai celebrar en Salamanca. Aquí vai a convocatoria e o programa:

O noso barrio acolleu ás xentes de Baladre no encontro que se celebrou dende o venres 25 ata o domingo 27 de febreiro.

Dende o vindeiro venres 25 de febreiro ata o domingo 27 imos acoller en Coia o Encontro de Baladre que se vai celebrar en Vigo. O programa do encontro é o seguinte:

< 25 VENRES

20h00 – Inicio do encontro coa charla: "Autoorganización e loita fronte á exclusión capitalista: Cooperativas, Proxectos formativos, Iniciativas de Desenvolvemento Comunitario". A cargo de:

- Toni e Amalia (Coordinadora de Colectivos Parke Alcosa de Valencia)

- Emiliano Tapia (Asociación Desenvolvemento Comunitario do barrio de Buenos Aires – Salamanca)

- Manolo e Mariajo de Zambra (Asociación de ámbito estatal para o apoio de iniciativas sociais e comunitarias).

Os días 29-30-31 de outubro celébrase en Carratraca (Málaga) o IV Encontro de Loitas e Resistencias nos nosos pobos e barrios que organizan Baladre e Zambra.

O programa do encontro é o seguinte:

VIERNES 29 DE OCTUBRE

18h00 – Recibimiento y Presentación del Encuentro.

19:30 h.- PRESENTACIÓN E INTRODUCCIÓN DEL ENCUENTRO: Mesa redonda  “Trabajo horizontal Comunitario”: La Orotava, Morón de la Frontera y Carratraca.

Esta fin de semana celébrase en Cuenca o encontro de Baladre, ao que non poderemos achegarnos e do que de todos xeitos estar