Salamanca

En dúas semanas comeza no barrio de Buenos Aires (Salamanca) a IV edición da Escola Ramón Fernández Durán.

Dámoslle pulo ao manifesto de apoio coa xente do barrio de Buenos Aires (Salamanca). Trátase dun barrio da periferia desta cidade, un deses espazos onde o abandono dos diferentes poderes durante anos provocaron que a vida sexa case impodible.

A finais de mes a xente de Baladre volvémonos a vernos no encontro que faremos no barrio de Buenos Aires (Salamanca).

Esta semana estanse a celebrar en Salamanca as "Xornadas sobre violencia, represión e control social", achegamos o texto da convocatoria:

Nunca fueron buenos tiempos para los empobrecidos, pero estamos en tiempos peores; y lo que queda por venir;  a pesar de los engaños que nos llegan, augurando el fin del principio, es obvio que de manera colectiva no lo alcanzamos a ver ni por asomo con algo de esperanza.

Antes al contrario, se está castigando de manera muy dura por parte del sistema a los más empobrecidos, utilizando el brazo firme de la clase política y económica,  con medidas ya efectivas y las que quedan por venir, como si ellos mismos y quienes compartimos con ellos nuestras vidas, fuéramos los culpables principales de tanta injusticia y precariedad.

A xente de ASDECOBA en Salamanca remítenos o convite ao Encontro de Rendas Básicas que se vai celebrar en Salamanca. Aquí vai a convocatoria e o programa:

Baladre

Nosotras las Personas

Asociación Contra a Exclusión Social Alambique

Renta Básica das iguais