Salamanca

Dámoslle pulo ao manifesto de apoio coa xente do barrio de Buenos Aires (Salamanca). Trátase dun barrio da periferia desta cidade, un deses espazos onde o abandono dos diferentes poderes durante anos provocaron que a vida sexa case impodible.

A finais de mes a xente de Baladre volvémonos a vernos no encontro que faremos no barrio de Buenos Aires (Salamanca).

Esta semana estanse a celebrar en Salamanca as "Xornadas sobre violencia, represión e control social", achegamos o texto da convocatoria:

Nunca fueron buenos tiempos para los empobrecidos, pero estamos en tiempos peores; y lo que queda por venir;  a pesar de los engaños que nos llegan, augurando el fin del principio, es obvio que de manera colectiva no lo alcanzamos a ver ni por asomo con algo de esperanza.

Antes al contrario, se está castigando de manera muy dura por parte del sistema a los más empobrecidos, utilizando el brazo firme de la clase política y económica,  con medidas ya efectivas y las que quedan por venir, como si ellos mismos y quienes compartimos con ellos nuestras vidas, fuéramos los culpables principales de tanta injusticia y precariedad.

A xente de ASDECOBA en Salamanca remítenos o convite ao Encontro de Rendas Básicas que se vai celebrar en Salamanca. Aquí vai a convocatoria e o programa: