feminismo

Contra un sistema que afoga a maioría, en moitos casos até matar, cómpre deixar claras as nosas aspiracións colectivas, os nosos desexos.

Mari Fidalgo, Alicia Alonoso e Rosa Zafra. Tres compañeiras de Baladre que veñen de parir colectivamente un libro moi agardado: "Renda Básica de las Iguales y feminismos. De la centralidad del empleo a la centralidad de la vida". Ademais o prólogo está escrito por Yayo Herrera.

Podedes vos facer cun destes libro ao prezo de 3€. Achegamos a ficha da publicación:

"Este libro es fruto de la práctica cotidiana y la reflexión conjunta, colectiva y horizontal. Hecho con amor, cuidado, apoyo mutuo y mucha rebeldía.

Deixamos un texto de Mari FIdalgo que leva por título "Renta Básica de las Iguales y Feminismos: puntos de encuentro... ¡y caminos por recorrer!":

“O feminismo está a pasar por aquí”, nos advierten los muros de las ciudades, uno de los canales de comunicación más propios de la acción política subversiva.

También pasó el feminismo por el espacio de coordinación Baladre. Y desde aquel encuentro ya nada fue como antes.

Allá por los años 80, en la ciudad de Gasteiz, la Asamblea de Paradas inició un largo proceso de lucha como respuesta a un contexto socioeconómico y político marcado por el desempleo, la precariedad, la exclusión y la represión donde comienzan a reflexionar sobre determinados temas; la diferencia entre trabajo y empleo, el papel del trabajo reproductivo para el sostenimiento de la comunidad o la división sexual del trabajo.

Achegamos un vídeo que leva por título: "Actúa con cuidados. Pistas para un modelo de vida sostenible", que está dentro da campaña "Actúa con cuidados" lanzada por InteRed.

No vídeo desénvolvese esta teoría a través das voces de Yayo Herrera, Amaya Orozco, Luis González Reyes... e moitas máis.

A pasada fin de semana Mari Fidalgo, compañeira de Baladre, axudounos a desmontar o heteropatriarcado na xornada formativa sobre a Renda Básica das Iguais.

O 2014 traerá, non sabemos aínda cando, un libriño de Baladre sobre RBis e feminismo, no que teremos as reflexións de Mari e doutras compañeiras sobre estas cuestións tan necesarias para parir outros modos de vida.

Un anaco da súa exposición neste vídeo: www.youtube.com/watch?v=xFoK3JtVDb4&feature=em-upload_owner

As compañeiras de Compostela organizan un obradoiro incluído na 1ª Semana Galega pola RBis e que leva por título: "Rachar coa centralidade do emprego, apostar pola centralidade da vida". A Renda Básica das Iguais desde unha ollada feminista.

SÁBADO 26 DE XANEIRO - 16:30hs - Libraría Lila de Lilith (Rúa Travesa 7. Compostela)

Durante as Xornadas Ecofeministas que tiveron lugar no mes de decembro en Compostela, un puñado de mulleres feministas comezamos a accionar o noso interese por coñecer e discutir a proposta da Renda Básica das Iguais.

Estimuladas pola recente publicación do estudo da viabilidade social e económica para implementar esta ferramenta de reparto da riqueza no noso territorio, e desde a rabia e a rebeldía contra a escalada de empobrecemento, marxinación e violencia que está a castigarnos e máis á nosa xente; desde a insumisión ao proceso de precarización das nosas vida e dos nosos desexos, da tentativa de expropiarnos cada día un anaco máis de poder sobre nos mesmas, o noso corpo e a nosa existencia; desde ese estado de desobediencia e movemento creativo cara a outros xeitos de vivir, decidimos organizar este obradoiro.