puntos información

As compas de el Kontrapunto (Málaga) fixeron un texto sobre os Puntos de Información sobre Dereitos Sociais para a Escola Social de Verán en Movemento de Baladre que vén de rematar hai uns días en Coia (Vigo). Pensamos que o texto pode ser moi útil para achegarse a esta ferramenta e tamén para explicar o que tratamos de facer na ODS-Coia nestes últimos anos.

Os Puntos de Información sobre Dereitos Sociais

A necesidade de crear Puntos de Información sobre Dereitos Sociais xorde da falta de información extensa e exacta sobre a maioría das axudas sociais (tanto as xestionadas polos concellos como as xestionadas polas comunidades autónomas).

Achegamos un texto moi interesante das xentes de Baladre no que se fala da RBis, dos puntos de información e denuncia e de moitas máis cousas interesantes:

'HERRAMIENTAS PARA LA TRANSFORMACIÓN SOCIAL. Una visión desde el activismo sindical.’

"No aceptéis lo de siempre como cosa natural,
pues en tiempos de violento desorden,
de confusión organizada, de conocida arbitrariedad,
de humanidad deshumanizada,
nada tendría que parecer imposible de cambiar."
(B. Brecht)

En el momento actual -en realidad siempre-, dónde el sistema capitalista se nos muestra con descaro y en todas las facetas de nuestra existencia, pocas personas pertenecientes al mundo sindical dudan que lo laboral y lo social son todo uno y se rige por unas leyes injustas impuestas por los poderes financieros para garantizar sus privilegios. Del mismo modo, muchas también militamos y participamos en colectivos sociales conscientes que la lucha por los derechos no termina en la fábrica y que mantenerse activo supone posicionarse en todos los ámbitos de la vida.

Baladre

Nosotras las Personas

Asociación Contra a Exclusión Social Alambique

Renta Básica das iguais