Jornadas Anti-Carcerárias do 4 ao 6 de abril

Dámoslle pulo á convocatoria das "Jornadas Anti-Carcerárias" que se vai celebrar en Vigo do 4 a0 6 de abril:

Os vindeiros quatro, cinco e seis de abril organízam-se em Vigo umas jornadas anti-carcerárias omde se pretende dar luz a um sistema tam escuro e opaco coma é o sistema penitenciario.

Abordaram-se diferentes pontos de vista en torno os cárceres e as diferentes formas de repressom e destruçom de este sistema: abusos, torturas, dispersom, FIES, isolamento… Dar-lhe luz a sombra e o escurantismo no que se protegem os servos e verdugos de todas as pessoas que nom lhe interessam ao sistema estabelecido. Conhecer de que jeito se alimenta esta maquinaria repressiva e crear debate e refleçom sobre os fatores que envolvem, protegem e perpetuam o sistema penitenciario; assí coma propostas de açom e alternativas a este sistema punitivo repressivo e destrutor. Para isso, contaremos com pessoas que conhecem bem esta realidade a partir das quales crear um espaço de concienzaçom e fortalecemento para poder criar um mundo sem prisões. Conhecer de primeira mão projetos que se estam a levar a cabo dentro dos muros, assi coma diferentes grupos de apoio-solidariedade e a súa labor indispensável em apoio dxs presxs e na reivindicaçom dos seus direitos.

Lugar: C.S.A "A Cova dos Ratos" e C.S "A Revolta do Berbês".

Data: Xoves/Quinta 4, Venres/Sexta 5 e Sábado 6 de abril. Ceia e/ou Jantar (4€, bebida a parte) apontar-se antes do 4 em: actividadescova@gmail.com

Nom haverá liberdade, mentres haxa uma pessoa presa! Nem FIES nem disperssom nem enfermxs em prissom! Abaixo os muros das prissions!

Baladre

Nosotras las Personas

Asociación Contra a Exclusión Social Alambique

Renta Básica das iguais