migracións

O pasado 21 de outubro estivo na Cova dos Ratos Eduardo Romero un dos autores do libro colectivo "Qué hacemos con las fronte

Publicamos na nosa web, co afán de darlle toda a difusión posible, a convocatoria galega de actividades dentro da "Semana de loita contra as fronteiras".

Pablo Pampa, un dos co-autores do libro "¿Qué hacemos con las fronteras?" ofrecenos estas palabras que poden servir de introducción desta semana de actividades:

"Más de 20.000 cadáveres escupidos por el mar, y una cifra estimada en 6.000 cuerpos desaparecidos, son la consecuencia de las últimas dos décadas de control de fronteras llevado a cabo por la Unión Europea.

En España, desde el año 2006, el Ministerio de Interior ha destacado el éxito de su política fronteriza, especialmente la disminución en la llegada de migrantes a nuestras costas. En sus números nunca aparecen las personas muertas o desaparecidas, hasta que tragedias como la de ayer les obliga a sacar su hipocresía. Mientras, siguen ordenando sus redadas racistas, torturando en Centros de Internamiento de Extranjeros y programando vuelos de expulsión masiva."

O luns 21 de outubro ás 20:00h teremos en Vigo no CSA "A Cova dos Ratos" a Eduardo Romero un dos autores do libro colectivo "Qué hacemos con las fronteras?", para falar sobre que facemos para conectar a crítica á mobilidade no capitalismo, coa loita contra as políticas migratorias e as fronteiras.

A xente do G.A.S., Raias Traveseiras e nós, coa colaboración do Foro Galego da Inmigración orqanizamos esta presentación.

Máis información sobre o libro neste enlace: www.quehacemos.org/que-hacemos-con-las-fronteras